FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU~~

    jag dör av tråkiheeet.
sigge och jag har så jävla tråkigt D:
vi typ... det roligaste av allt var att äta... HAHAHAHAHAHA *FET'*
det var någns cp unge som kasstade grus på oss. serriööööössst. hahahahahha


DEN FITTUNGEN KAN BARA TA NÅGOT OCH STOPPA UPP NÅGOT.
JAG BRYR MIG INTE VAD , MEN NÅGOT SKA UPP I DEN LILLA FITTUNGENS RUUUUMPAAAAA!!!!!!!!
MVH /SIGRID

ja....tack sigrid.. :3 hon var tvungen att skriva av sig. :)
han frågade så här till mig me: gillar du pokemon?
soklart skiner jag upp : JAAAAG ÄLSKAR POKEMON <3
han: jaha.. gillar du ninja törtels?
jag: O_O'

btw törtels ska vara * sköldpaddor* på engelska men jag är lite. efter?( :_: ) /~~

ät mycket pocky NU <3


 O_O'


Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh! Vilken söt blogg! :D<33

2010-07-04 @ 20:17:47
URL: http://yourtoast.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0